Dove storytelling
Abonneren

Next Post

Dove: Storytelling laat je van een merk houden (en jezelf)

Door Nina Gajic | Internationale vrouwendag

Het is vandaag internationale vrouwendag en als er één merk is die de vrouw en de schoonheid van de vrouw centraal stelt dan is het Dove wel. Het merk mag dit jaar 60 kaarsjes uitblazen. Door de jaren heen heeft Dove bewezen een kei te zijn in storytelling. Wij verzamelden de beste commercials en delen deze vandaag.

1. Vraag het een ander eens

Mensen beschrijven het gezicht van een onbekende die ze eerder zagen. De daaropvolgende sketch wordt vergeleken met hoe deze mensen zichzelf eigenlijk zien...

2. Hoe mooi vind jij jezelf eigenlijk?

Wat zou jij kiezen? In dit fimpje worden mensen gevraagd te kiezen voor 'Gemiddeld' of 'Mooi'.

3. Niet realistisch 

Een klassiek voorbeeld van hoe wij ons beeld van een 'mooie vrouw' aanpassen aan onrealistische verwachtingen.

4. Bereid je kinderen voor

Een sterke boodschap over het voorbereiden van je eigen kinderen op de harde wereld om ons heen.

Ken jij nog goede voorbeelden? Laat het ons weten via Facebook! Ook delen we daar regelmatig interessante commercials en advertenties. Happy Women's Day and remember you're all beautiful!

Nina 



P.S. Alles is Content is een label van Tomahawk